keskiviikko 30. tammikuuta 2013

huulia lipova liskomies



Heipskukkuu! Kohta rupee ensimmäinen työviikko olemaan pulkassa ja vitsi toi paikka on tosi kiva! Onneks on vielä toinen viikko ennenku pitää päiväkodille. Mitäs muuta. Mä tosiaan hommasin tässä itelleni tommosen tutustumiskortin Wasa Sport Clubille että jos vähä alkais treenailemaan ennen Thaikkua. Tossa tiistaina kävin ja olin sen parituntia sielä rääkkäämässä itteäni. Huomenna sitte uudestaan, jos tunti-kaks salia ja sitte menis vielä jumppaan, aika näyttää. Kävin tänään töiden jälkeen vähä shoppailemassa ihanassa lumipyryssä mutta matkalta mukaan jäi kaks perjaatteessa ihan samanlaista paitaa mutta käytännössä aivan eri. Eroavaisuuden voi varmaan jokainen kattella ihan itse tässä kuvaa katsellessa. Viikonloppuna nään taas pikkuisen Pupulin ja mennään mökille ja mä oon päättäny rehata sen sitte pilkille!!! Ja ainiiin, oon ihan haltioissani joka kerta ku meen töihin kun sen talon hissi on aivan ihana!!! ton ylimmänkuvan tarkotus on niinku kuvata sitä...Mutta se on semmonen ihan ylivanha ja sielä on semmosta kultaa ja kaikkee romanttista ah! Voisin lopettaa tän jaarittelun, pusspuss

4 kommenttia: